נשים + עסקים = הצלחה

 85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

נשים + עסקים = הצלחה

מאת צביקה ברגמן | הוצאת "סודות – פרסומים כלכליים"

"נשים+עסקים=הצלחה" הינו ספר שעונה על צורך השעה, שבה יותר ויותר נשים מתעוררות בוקר אחד עם רצון להקים עסק משלהן, ליזום, להצליח ולצאת לעצמאות כלכלית. ספר שנועד לנשים החולמות, שאינן מעיזות או שאינן יודעות כיצד. "נשים+עסקים=הצלחה" הוא מז'אנר המדריכים, המלווה את הקוראת צעד אחר צעד בדרך להצלחה, מלמד במילים פשוטות, מעודד ומלהיב.

צביקה ברגמן, מחבר הספר, הינו איש עסקים ויזם, שבשעות הפנאי חוטא בכתיבה ובניהול אתרים בנושא בורסה וכלכלה. בהיותו אוטודידקט, תולעת של ספרי עסקים, כלכלה והצלחה, אגר ידע רב, אותו הוא מיישם בעצמו, ובהיותו בעל תחושת שליחות אישית הוא מעביר ידע זה לאחרים באמצעות כתיבת ספרים או באתרים.

לאחרונה כתב את שני הספרים "בורסה – פיצוח סודות השוק" ו"כסף" שהפכו לרבי מכר.

בעקבות ספריו אלה הוצפו אתרי האינטרנט שלו בפניות רבות של נשים, בבקשת עצה בהקמת עסק, והשאלה שחזרה על עצמה מפי גולשות היתה: "מדוע אינך כותב ספר עסקים לנשים?". להן מיועד ספר זה.

הספר קריא להפליא, והמסר המוביל הוא: הקמת עסק אינו עניין של יכולת או אומץ, אלא של חשיבה חיובית, שאיפה, לימוד והתמדה, הצבת מטרות, והתנתקות מגורמים מכשילים (עמוד 12).

נשמע לכם פשוט ומעורר ספקות? בדרך בה מציג הספר את התהליך, זה באמת הרבה יותר פשוט, ואפשר לראות זאת בנושאי הספר כבר מתוכן העניינים:

– מה עושים עם רגשות? אם הטיעון שנשים רגישות יותר נכון, אז יש ברגשות סיכון מסויים שהם ישפיעו על תהליך קבלת החלטות.

המחבר מציע דרכים לניטרול רגשות ככעס, אגו, קנאה, ונקמה. הוא מלמד לסלוח ולהגיב באיפוק ובחכמה, וללמוד לפתור כל בעיה בצורה נקודתית.

– מה עושים עם כסף זמין, כמו קרן השתלמות, חסכון, הון ראשוני, ואיך הופכים אותם למנוף לרווחים?

– מה רוצה מאיתנו הבנק ואיך לחיות איתו בשלום ובלי אוברדרפט? כולל מילון מושגים בנקאיים.

– השקעה בבורסה, איך אוכלים את זה? כולל מילון מושגים. איך מתגברים על הפחד להשקיע?

– איך בוחרים מנהל תיקים לטיפול בכספך? לפרק זה גוייס צבי סטפק, מ"מיטב ניהול והשקעות", המונה כללי בסיס בבחירת מנהל תיקים, וכללי בסיס בעבודה עם מנהל תיקים. העיקר: את לא לבד! וכספך אינו מונח על קרן הצבי.

– הפרק על הקמת העסק כולל הנחיות ובניית תכנית עסקית. איתור העסק, מיקומו, מתחרים, השקעה, הוצאות ורווחים צפויים. הכל תוך הכוונה לאתרים באינטרנט שניתן להיעזר בהם.

– יתר הפרקים עוסקים בהדרכה הכוללת: אמצעי שיווק, דוגמאות חיות לפרופילים עסקיים, פרסום שיווק ויחסי ציבור, איך משתפים את בן הזוג והילדים? האם להיעזר במאמן? טעויות של מתחילים, מיסים, איך מקימים חנות באינטרנט, ניהול משא ומתן, צעדים בדרך להצלחה, ספרים מומלצים לצמיחה אישית והתפתחות כלכלית, ועוד.

ואם לשפוט על פי מגזין "פורבס" שממנו מובא הציטוט הבא: "המנהל הכי טוב בארץ הוא מנהלת", נראה שבכל זאת יש בך משהו! אז לכי על זה.