בורסה - פיצוח סודות השוק

 85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

בורסה – פיצוח סודות השוק

מאת צביקה ברגמן | הוצאת "סודות – פרסומים כלכליים"

קראת את רב המכר הגדול בישראל בנושא שוק ההון?

האם אתה מעוניין לפצח את סודות השוק?

האם אתה רוצה לדעת את כל האמת על מה שמתרחש בבורסה?

"בורסה – פיצוח סודות השוק" הינו ספר העוסק בסודות המסחר בבורסה שנאספו על ידי צביקה ברגמן, משקיע ותיק, שאינו יועץ השקעות אלא משקיע פרטי שלמד את השוק על בוריו.

צביקה ברגמן גילה, כי סוד ההצלחה והסיכוי להרוויח בבורסה הינו לימוד הנושא היטב, לאורך זמן, כדי לנתח טעויות ולהסיק את המסקנות הנכונות. כשצביקה ברגמן אומר ללמוד, הוא מתכוון שכל משקיע צריך ללמוד לעקוב מקרוב אחר השקעתו, להבין את הסיכויים והסיכונים ביחס לשוק, שכן בורסה אינה תחביב ואינה הימור.

הספר קריא להפליא, ומלמד בפשטות כל מה שרצינו לדעת על הבורסה מנקודת מבטם של סוחרים ותיקים ומקצועיים, שחוו לאורך שנים רבות את תהפוכות השוק.

כל זאת תחת המוטו "אין השקעות גרועות – יש משקיעים גרועים" – משקיעים גרועים הם אלו הניגשים לבורסה עם חוסר הבנה, עוד בטרם למדו מהי, ומתנהגים כמהמרים בקזינו, טוען ברגמן.

הספר מסביר בבהירות רבה את התהליכים המתרחשים מאחורי הקלעים של השוק, וכיצד לבדוק ולהבין אותם, תוך שהוא חושף הלכה למעשה את סודות המשקיעים הוותיקים והמקצועיים, ובכך חוסך שנות לימוד רבות העולות כסף רב.

55 הסודות שליקט צביקה ברגמן לספר זה, מהווים מפתח חשוב להבנת הנושא, ולדבריו די שמשקיע ישתמש בסוד אחד שבספר וכבר החזיר לעצמו את ההשקעה פי עשרות מונים..

הזמן עכשיו ותגלה

כיצד להתמודד עם יצר החמדנות, הפחד והתקווה במהלך המסחר בבורסה, או כפי שהוא אומר: "בבורסה אסור לערב רגשות"
לדעת מה לקנות מבלי שילחשו לך
להרוויח כסף וגם לקחת אותו עימך הביתה
איך להיות יצירתי ופורה בהשקעה בבורסה
איך להבחין במניות "החמות" עוד לפני שהן תהפוכנה לכאלה
פרק מיוחד עוסק בטעויות נפוצות של משקיעים
בסוף הספר מילון מושגים מצוין, המסביר מושגים חשובים להבנת שפת השוק כמו אג"ח להמרה, אשראי, דיפלציה, יחידה בקרן, לימיט, נקודת איזון, פוזיציה סגורה….ועוד

הזמן עכשיו – הצטרף לאלפים שכבר קראו ושפרו את השיטה שלהם במסחר!