85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

המדריך החדש להגדלת הכנסות

תאר לעצמך שהיית יכול לדעת את כל הסודות של בעלי העסקים ובעלי המקצוע בתחומך המצליחים להרוויח כפול ממך…
תאר לעצמך שאחד מהם היה מוכן לקחת אותך תחת חסותו ולגלות לך את כל הסודות הכמוסים שגילה, כאלה שיוכלו להגדיל ואף להכפיל את ההכנסות שלך…
ותאר לעצמך שזה כל כך פשוט כך שכל אחד יוכל לבצע זאת בעזרת טכניקות זולות ליישום.

נשמע דמיוני? ובכן עד היום זה היה בהחלט יכול להיות דמיוני עבורך, אבל הספר שאתה אוחז כרגע בידך הופך את הדמיון למציאות. אתה אוחז בידך ספר מיוחד. ייחודו של הספר הוא בשלושה היבטים עיקריים, שהופכים אותו ליחיד מסוגו כיום בארץ:
1. פשוט וזול – כל הטכניקות העסקיות פשוטות ואינן דורשות ידע טכני או מיומנות מיוחדת, ובו בזמן זולות ליישום ובעלות יחס עלות-תועלת גבוה במיוחד.
2. שיווק טבעי – לכל אורכו עוסק הספר בשיווק באמצעות עזרה לאנשים וטכניקות קשר אישי, להבדיל ממכירה אגרסיבית, שכה רבים מבעלי המקצוע נרתעים ממנה.
3. פרקטיקה – הספר הופך את התיאוריות והכללים העסקיים לתכל'ס עסקי יומיומי, כולל משפטי עוגן מפורטים ומפרט מדויק של 'איך יוצאים לדרך' בכל טכניקה וטכניקה.

בספר תלמד בין השאר:
איך לקבל את התשלום שבאמת מגיע לך; איך למלא את השעות הריקות כיום ביומן שלך; איך להפוך מתחרה לשותף עסקי; איך לגרום ללקוחות לחזור אליך; איך להגיע ללקוחות שמחפשים בדיוק אותך ואתה אפילו לא יודע על כך; איך לא לאבד לקוחות בשיחת הטלפון; איך להתחבר ללקוח מהאינטרנט ולהבין איך הוא חושב; מה הסוד החשוב ביותר כשבונים אתר ומה החשוב ביותר כשמקדמים אותו בגוגל; איך להצליח להביא לקוחות מפייסבוק (כן זה אפשרי!) ואפילו על מהפכת גוגל-מקומות (places) שעומדת להשתלט על חיפוש בעלי מקצוע באינטרנט.

אם אתה רוצה להגדיל את ההכנסות שלך בלי להרחיב את העסק שלך; אם אתה רוצה להרוויח עוד אלפי שקלים בחודש בלי להשקיע יותר מ-15 דקות ליום; אם אתה רוצה לקבל את מה שבאמת מגיע לך עבור השרותים שאתה מספק – אתה חייב לעצמך את הספר הזה.