השלישיה – מנורה כחולה מהבהבת

 85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

השלישיה – מנורה כחולה מהבהבת

האם לא הגיע הזמן להעניק לילדך מבט כלכלי על החיים בדרך מיוחדת של סיפורי הרפתקאות? האם לא חשבת כבר יותר מפעם אחת כי אתה צריך להכין את ילדיך לחיים מבחינה כלכלית וחשבת איך להתחיל?

סדרת השלישיה עושה עבורך את העבודה!

"בבית הספר, השתנה מזמן היחס אלינו. השמועה כי הפכנו לנערי עסקים המגלגלים סכומי כסף מכובדים עברה מפה לאוזן וגרמה לסוגי התייחסות שונים, החל מקנאה ועד להערצה, כאשר רוב התלמידים חלקו לנו כבוד מיוחד והחלו להתייעץ איתנו בענייני עסקים. ההערכה אלינו היתה גדולה יותר מאשר אל התלמידים שהוריהם היו ידועים כבעלי ממון ולו רק מהסיבה שאת הכסף שלנו אנחנו עושים בעצמנו ובנוסף לא היינו ראוותנים.

ההרגשה הייתה נהדרת והפכנו למעין אלילי נוער. לא שזו הייתה מטרתנו אבל אי אפשר להתכחש להנאה הגדולה שהפכה להיות מנת חלקנו מגלי הערכה שקיבלנו וכן גם מחלק מהמורים ששמעו אודות השלישייה."

הספר הראשון בסדרת השלישייה הוא ספר המביא את סיפורם של שקד, גל והילה, נערים המחליטים להרוויח כסף בעצמם בשעות שלאחר הלימודים ולהרשות לעצמם את כל מה שהוריהם אינם יכולים לספק להם מבחינה חומרית. החוק הראשון שקבעו לעצמם הוא לשמור על הישגים גבוהים בלימודים ורק לאחר מכן לעסוק בעיסוקי השלישייה.

הספר מתאר את הקמתה של השלישייה, את ההסתבכות שלה עם החוק והעולם התחתון, את העסקים שהקימו וגם הקמת רשת ארצית של נערים שרוצים כמותם להיות עצמאיים.

העלילה סוחפת, מותחת ומקורית ונוטעת בקוראים את האפשרויות הרבות לקום ולעשות מעשה גם בגילם הצעיר.

הזמן עכשיו ותן לילדיך כלים כלכליים לחיים

הזמן עכשיו ותן לילדיך דרך חדשה ומקורית ללמוד על כסף