אתה יכול להרוויח יותר

 85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

אתה יכול להרוויח יותר

מאת צביקה ברגמן | הוצאת "סודות – פרסומים כלכליים"

מרגיש שאתה יכול להרוויח יותר בעסק שלך?

רוצה להרוויח יותר אבל לא יודע איך?

מעולם לא קיבלת הכוונה ואתה פעול בעסק על סמך תחשות ומחשבות?

הגיע הזמן לעשות סדר!

בין שאתה מאמין שהפרנסה מאלוהים או מאלת המזל – יש דרכים מעשיות לשפר את הפרנסה ולהגדיל את ההכנסה והללו מצויות בספר זה.

וככה זה קורה: האחד משקיע כסף, זמן ונשמה בעבודה קשה יום ולילה, ואינו רואה ברכה בעמלו, והאחר – משקיע אף פחות אבל מרוויח ומצליח יותר. כי בין אם אתה שרברב, חשמלאי, איש מיזוג, קבלן שיפוצים, מסגר, צבע, גנן, מורה פרטי, מנהל סדנאות…. והעסק לא עובד כמו שצריך, אתה מבין שמשהו תקוע. אתה שואל את עצמך, מה לעזאזל הסוד של המצליחנים האלה, מה יש למתחרה שלי מעבר לכביש, האם נולד עם מזל? למה העסק שלו משגשג? מה הסוד ? איפה אפשר אם בכלל ללמוד את הדברים האלה, להצליח בעסקים? איך יוצאים ממרוץ ההישרדות היומיומי הזה, בקיצור, אפשר בכלל לצאת ממנו ולהצליח?

"אתה יכול להרוויח יותר" נכתב למען כל בעלי עסקים עצמאיים, או כאלה החושבים לפתוח עסק עצמאי, לנצל את כישוריהם "לעשות כסף" והוא נועד לתת מענה לשאלות אלה ואחרות וללמד איך לטפח עסק. בספר זה עשוי הקורא לפגוש את עצמו, את שכנו מהחנות שממול, את בעלי המקצוע שבאים אליו הביתה, את המורה הפרטי של ילדיו… ויבין "איך זה עובד".

גם אם נאמר ונכתב כבר רבות בתחום העסקים, השיווק, הניהול הרי שרוב הספרים שעל המדף עוסקים ברמה האקדמית. צביקה ברגמן הוא איש עסקים עצמאי, שהחל בענף קבלנות החשמל, ולאחר מכן הקים הוצאת ספרים פרטית. בין היתר, התנסה בנדל"ן ובשיווק מוצרים שונים בחנויות ובקניונים. הוא כותב מ"גובה העיניים", בשפה פשוטה, עניינית ומובנת לכל. בספר זה העלה ברגמן על הכתב את כל מה שלמד מניסיונו האישי כאיש עסקים ומניסיונם של אחרים.

ברגמן: "הנושאים שבחרתי לכתוב עליהם אינם בגדר תאוריה. הם לקוחים מעולם העסקים האמיתי ומובילים את בעל העסק צעד אחר צעד לרכישת ידע שנחוץ לו ולכל בעל עסק".

הנה כמה מראשי הפרקים: *בניית תכנית יעדים פרופילים עסקיים * חישוב יום עבודה * ניהול משא ומתן * הכנת הצעת מחיר * בניית צוות מנצח * כיצד לגייס לקוחות חדשים * זיהוי לקוחות "שווים" וראויים לטיפוח, כ"עוגן" לעסק * מה לבדוק לפני ששוכרים מקום * איך לקיים קשר פורה עם הבנק * כיצד לעבוד מול רואה החשבון או מנהל החשבונות * טיפים בתחום המס * למה כדאי לאסוף מכתבי המלצה של לקוחות * הפרסום באינטרנט ועוד.

ברגמן בהחלט מתייחס לכל ההיבטים החשובים, החל מחשיבות קופת החיסכון… ועד למסחר ב"כסף שחור", נושא שבדרך כלל אין מדברים בו. חשוב היה לו, לדבריו, למקד את הקורא לפעילויות חיוביות ותורמות. "ניסיתי להעביר את המסר, שבתחושות רווח מדומה הרווח יוצא בהפסד. כסף קל מתמסמס בקלות, כיוון שאינו מופקד בבנק, אינו נושא רווחים בעוד שאילו נצבר ניתן היה לממש באמצעותו הגדלת הנכסים".

הזמן עכשיו ובהשקעה קטנה תלמד איך אתה יכול להרוויח עוד מהעסק שלך

הזמן עכשיו ותלמד על הטעויות שאתה עושה

הזמן עכשיו וגלה מי הלקוחות שאתה צריך להחזיק ואת אלה כדאי לך לפטר

הזמן עכשיו והזנק את הרווחים בעסק שלך

הזמן עכשיו כי ההשקעה הקטנה הזו תעשה לך סדר גדול בביזנס