85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

השלישיה – מרתפים עמוקים

אם לא הגיע הזמן להעניק לילדך מבט כלכלי על החיים בדרך מיוחדת של סיפורי הרפתקאות? האם לא חשבת כבר יותר מפעם אחת כי אתה צריך להכין את ילדיך לחיים מבחינה כלכלית וחשבת איך להתחיל?

סדרת השלישיה עושה עבורך את העבודה!

"עכשיו ראובן האט את הרכב ונכנס לחניה ציבורית. הוא כיבה את האורות והמתין לראות מה קורה סביבו. למרות שהאמנו בו אחרי השיחה במשרדי השלישיה, ההתנהגות שלו עכשיו עוררה בנו פחד חדש.
האם מדובר במלכודת או באדם הבודק באמת האם עוקבים אחרינו?
הבטתי בפניהם של שקד והילה וגם הם חששו.
"כל האזור הזה שאתם רואים, כולל הבניינים, הגנים הציבוריים, בית הספר נבנו במיוחד כדי להגן על המנהרות שמתחת. מיד ניכנס אל מתחת לאדמה ותראו את העיר התחתית שבנו כאן הנאצים. הם הקפידו שמעל האזורים החשובים יהיו גני ילדים ובתי ספר כדי שלא יפציצו אותם" אמר ראובן.
ישבנו במכונית עוד כעשר דקות, השעה הייתה שתיים לפנות בוקר כשראובן אמר לנו:
"כל אחד לוקח את התיק שלו על הכתף, לא גורר, לא מדבר ולא מתעטש. אנחנו נכנסים לבניין A8 שנמצא כאן ממול אחד אחרי השני. אתם הולכים אחרי בשקט. קחו אוויר, בפעם הבאה שנצא מכאן זה יהיה בעוד יומיים".
הלב שלי פעם, הייתי בטוח שראובן יאמר לי כי שומעים את הלב שלי ובגלל זה השכנים יגלו אותנו. צעדנו אחריו בשקט ונכנסנו לבניין A8. ראובן נעצר לשנייה, בדק את השטח וירד במדרגות לכיוון המרתף. הוא פתח דלת ברזל כבדה וישנה ונכנסנו אחריו לחדר חשוך. ראובן הדליק פנס קטן וסגר אחרינו את דלת הברזל. הוא ניגש לקצה החדר והרים מכסה עגול של ביוב.
"קדימה, תכנסו פנימה אחד אחרי השני, אני אעביר לכם את המזוודות".
חשבתי שהלב שלי מתפוצץ. הילה החלה לרעוד ושקד ירד ראשון. רגע לפני שהראש שלו נעלם בבור הוא הביט עלינו שניה ארוכה, כאילו נפרד. "קדימה!" אמר ראובן, "מהר, אין זמן".
"איייי" צעק שקד וראשו נעלם בתוך הבור."

הספר השלישי של השלישייה מסקרן, מותח, בעל מסרים חשובים לחיים ומהנה מאד. שוב מצליח המחבר לטוות את העלילות המענינות בארץ ובחו"ל ולוקח את הקורא למסע מרתק בעולם העסקים, בזמן ובנעורים ומצליח להשאיר את הקורא במתח עד לסיומו של הספר.

הזמן עכשיו את סדרת השלישיה והענק לילדיך כלים פיננסים וחשיבה יצירתית בכל הקשור לכסף.

הזמן עכשיו ותתחיל להכין את ילדיך לחיים