בורסה – הקורס השלם - שוק ההון לימוד עצמי

 85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

ספרי לימוד עצמי – ספר בורסה – הקורס השלם

מחפשים שוק ההון לימוד עצמי? היום זה אפשרי לגמרי – למד הכל מא' ועד ת' והפוך למאלף דובים ולוחם שוורים בשוק ההון באמצעות לימוד עצמי עם ספר על מניות הכולל את כל סודות הבורסה.

ספר על מניות זה הוא למעשה אנציקלופדיה מעשית ומרוכזת למשקיע. זה השער שלך לשוק ההון כאן תוכל ללמוד בעצמך בזמנך הפנוי וללא קושי בשיטת האימון האישי את כל האמת, הדרכים, המושגים, הטעויות, השיטות, הסודות, הטיפים והפרקטיקה של ההשקעה בשוק ההון מא' ועד ת' שיהפכו אותך למשקיע משובח.

אם אתה קורא שורות אלה כבר החלה לחלחל אצלך ההבנה שאתה לא יכול להרשות לעצמך להיות בור, להזדחל מאחור ולא להבין בתורת ההשקעות בבורסה, במיוחד עכשיו שהספר הזה הופך הכל לקל פשוט וברור מאי פעם.

בנוסף להסברים הברורים ושיטת לימוד עצמי בשוק ההון, בספר זה מופיעים לראשונה בספרות על שוק ההון בעברית כאן בישראל נושאים ושיעורים שלא תמצא באף ספר אחר.

לכן, באמצעות ספר זה תוכל ללמוד לבד בעצמך וללא ידע מוקדם כיצד עובדים הדברים מהבסיס ועד לשיטת ההשקעה וסודות המשקיעים הגדולים בעולם ההשקעות ולקבל את הכלים להשקיע בארץ ובחו"ל בעזרת הטלפון והמחשב שלך.

ממש כך! בקלות ובפשטות תוכל לגלוש לתוך עולם מרתק של אפשרויות ולבחור בעצמך כיצד להשביח את הכסף שלך או מה לבדוק, לבקש ולדרוש ממנהל תיק ההשקעות שלך.

בסוף הספר הזה ממתין לך משקיע משובח מהזן החדש-אתה. כל שנותר לך הוא לעבור דרכו. לעולם אין זה מאוחר מדי להיות מה שאולי היית יכול להיות.

עם ספר על מניות והשקעות בבורסה, גם אתה יכול להשקיע בשוק ההון ולהרוויח משכורת חודשית נוספת ולהפוך את החיים שלך מטובים למעולים.

אבל אתה חייב ללמוד את הדרך לעשות זאת. הספר "בורסה" ילווה אותך ללימוד עצמי בשוק ההון בדרך אל ההצלחה בלי קיצורי דרך אבל עם ניסיון עשיר וסודות מקצועיים.

הזמן עכשיו את הספר "בורסה" – שוק ההון לימוד עצמי ופתח לעצמך ערוץ חדש להרווחים.

הזמן עכשיו את הספר "בורסה" הקורס השלם ותלמד את השיטה הנכונה עבורך.

הזמן עכשיו ותראה שלימוד עצמי לשוק ההון, הוא הרבה יותר פשוט ממה שחושבים.