כסף - שיעורים בכסף ועסקים לנערים ולמתחילים

 85.00

משלוח עם שליח חינם

בהזמנת 3 ספרים ומעלה

כסף

מאת צביקה ברגמן | הוצאת "סודות – פרסומים כלכליים"

רוצה להתחיל ללמוד על כסף?

צריך את הבסיס בנושאי כסף ועסקים?

רוצה להבין את הענינים הפיננסים עובדים?

כסף … מי צריך כסף בכלל? בעצם, מי לא? כל אחד צריך כסף וכל אחד רוצה כסף.

אנשים מבוגרים רוצים כסף כדי שיוכלו לקנות מזון ובגדים וכדי שיוכלו לשלם עבור המים שזרמו בברז ועבור החשמל שצרך המזגן.

אנשים צעירים צריכים כסף כדי לשלם עבור הצגה או סרט בקולנוע. הם צריכים כסף כדי לקנות בגדים יפים, שעון או בושם חדש.

חיילים צריכים כסף כדי לקנות כרטיס לנסיעה הביתה, משקה קר בקיץ או פרחים לחברה.

נערים בתיכון צריכים כסף כדי לקנות דיסק חדש של מוסיקה או ללכת למופע רוק באמפיתיאטרון.

ילדים בבית-הספר היסודי צריכים כסף כדי לקנות ממתקים בקיוסק בדרך הביתה או קרטיב בקיץ.

גם ילדים בגן צריכים כסף, אבל מאחר והם קטנים מדי, הם לא ממש יודעים לקנות, הם פשוט אומרים להורים כשהם מטיילים בקניון איזה צעצוע חדש הם רוצים (עכשיו!!!).

אז, כמו שראינו, כולם צריכים כסף כדי לקנות את מה שהם צריכים, בין אם זה מזון, חשמל או מים (על-מנת לספק את הצרכים הבסיסיים) או כדי לקנות בושם, דיסק או בגד יפה על-מנת ליהנות מהחיים היפים.

כן, ידידי הצעירים, חלק מהחיים היפים על כדור הארץ שלנו דורש תשלום כדי להשתמש בו, ואין ספק שככל שיהיה לכם יותר כסף תוכלו להרשות לעצמכם ולסובבים אתכם ליהנות יותר ממנעמי החיים.

אני רוצה לציין, שכסף זה לא הכל בחיים ובהחלט ניתן ליהנות משקיעה מרהיבה שלא עולה כסף, משיר יפה ברדיו, מאבטיח טעים, מההרגשה להיות נאהב ואוהב.

כסף זה לא הכל בחיים והבריאות חשובה יותר. להיות אדם טוב וחבר בעל ערכים הם דברים לא פחות חשובים ואף יותר. לדעת לעזור ולתת לזולת, לכבד את ההורים והמבוגרים- אלה תכונות חשובות ששוות זהב. אבל אין ניגוד עניינים בין כל הדוגמאות הללו לבין הרצון להרוויח כסף (ביושר, כמובן). אפשר להיות אנשים עשירים, ליהנות מכל מנעמי החיים, לנהוג במכונית מפוארת ועדיין להיות אדם טוב, ישר והגון שעוזר לבריות.

אז תרגישו בנוח- מותר לכם לרצות כסף כדי לממש את החלומות שלכם- בין אם זה בגד חדש, שעון אופנתי, משחק חדש למחשב או מחשב, רישיון נהיגה (בגיל המתאים) או אולי אופנוע, מכונית פרטית או טיול לחו"ל ליעד נחשק.

מותר לכם לרצות, מותר לכם לחלום, ואם באמת תרצו-תוכלו גם להגשים את החלומות שלכם. כן, אני מתכוון למה שאני כותב. שימו לב למשפט הבא:

"אם אתם חושבים שאתם יכולים וגם אם לא, בשני המקרים אתם צודקים".

אם תחשבו שתצליחו להשיג את הסכום הדרוש כדי לקנות לעצמכם את מה שאתם חושקים בו- אתם באמת תצליחו. הדברים הדרושים הם יוזמה, תעוזה, מחשבה ודבקות במטרה. כמובן שהכל במידת ההיגיון- אם אתה בן 10 ורוצה דיסק למחשב או אם אתה בן 14 שרוצה מחשב חדש, או בן 16 שרוצה אופנוע אתם יכולים בהחלט להשיג את כל זה, אבל קצת מוקדם מדי להתחיל עם דרישות כמו מכונית ספורט חדשה דו- מושבית, נכון?

הציבו לעצמכם מטרה ותצליחו בעזרת מה שתלמדו בספר זה להשיג אותה. כן, אתם יכולים להשיג הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אתם רק צריכים להאמין בעצמכם וללמוד את הדרך אל העושר שלכם. רק זִכרו כל הדרך להיות הגונים וישרים כי אלו הן אבני היסוד של אנשי העסקים הצעירים והמבוגרים. אז אם אתם רוצים ללמוד איך עושים את זה באמת, הגיע הזמן לצאת למסע העסקים שלכם שמתחיל ממש ברגע זה וימשיך איתכם לתמיד.

בואו נתחיל ללמוד איך אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקנות את כל מה שאנחנו רוצים עכשיו ונרצה בעתיד. בואו ונגלה את סודות עולם העסקים הקסום ונגלה שמונופול זה לא רק משחק קופסא. מרגע זה אתם הופכים להיות אנשי עסקים מתחילים.

במהלך הספר אתייחס אליכם, הקוראים הצעירים (והמבוגרים יותר) כאל אנשי עסקים. ככל שנתקדם במעלה הפרקים, ההתייחסות תהיה עמוקה יותר מאחר ובכל פרק, למעשה, אתם מבשילים יותר. גם לאחר שתסיימו את הספר אני אהיה איתכם ואשמח לשמוע את דעתכם ולייעץ לכם דרך אתר האינטרנט שלי.

אז קדימה- בואו נצא למסע המופלא שלנו.

הזמן עכשיו זה חשוב וכדאי