עצות בנושא חיסכון בחשמל - כל העצות שיחסכו לכם כסף

מים מינרליים: מכשיר מים כדוגמת מיני-בר המספק מים חמים וקרים בלחיצת כפתור הוא צרכן חשמל לא קטן. כיבוי מכשיר זה בשעות הלילה יכול לחסוך כ-40 ₪ מדי חודש בחשבון החשמל הביתי שלך.

תאורה חסכונית: החלפת 2 נורות הלוגן בבית בנורות פלורוסנטיות חסכוניות בעלות אותו אפקט הארה יכולה לחסוך לך כ-50 ₪ בחודש בחשבון החשמל שלך.

חסכון רדום: מחשבים, מסכי טלויזיה, מכשירי די-וי-די, מערכות קולנוע ושמע הנשארות במצב המתנה ולא כבויים לחלוטין עולים לא מעט כסף. דירה ממוצעת תשלם עד 100 ₪ בחשבון החשמל שלה עבור מצב המתנה זה.. רוצים לחסוך? כבו את המכשירים שאינכם משתמשים בהם לחלוטין.

מים חמים מהטבע: התקנת קולטים לצד דוד שמש על גג וניקוי הזכוכית המגנה עליהם אחת לכמה חודשים יכולה לחסוך בעלות חימום המים. החיסכון החודשי יכול להגיע לכ-150 ₪.

חימום חסכוני: מפזר חום, אותו מכשיר קטן וחברותי, צורך כ-1.4 ₪ לכל שעת עבודה. עלות שימוש במזגן בחדר קטן עולה פחות מחצי.

טיימר: התקנת שעון שבת או טיימר על דוד המים החמים שלך יכול להביא לך לחיסכון בחימום מיותר של הדוד שלא לצורך. עלות התקנת הרכיב כולל הרכיב עצמו כ-250 ₪. סכום זה יתקזז מהוצאות החשמל שלך תוך כ-3 חודשי שימוש על ידי חיסכון בהפעלת הדוד שלא לצורך.

מכשירי חשמל: בעת רכישת מכשיר חשמלי כלשהו בדוק את דרוג האנרגיה שלו. מכשיר בעל דרוג A נחשב יעיל ביותר; מכשיר בעל דרוג B נחשב ליעיל פחות וכך עד לדרוג G המעיד על מכשיר בזבזני ולא יעיל. מקרר בעל דרוג A יחסוך לבעליו כ-200 ₪ בכל שנה.

תפעול נכון: ככל שהמקרר מלא יותר במוצרים, כך הוא נאלץ לעבוד פחות מאחר ויש לו פחות שטח לקרר. מלאו את המקרר במוצרים ובבקבוקים וחסכו על ידי כך עשרות שקלים.

עלות מזגן: טמפרטורת מזגן המכוונת ל-25 מעלות היא טמפרטורת עבודה ושהייה אופיטימלית. כיוון התרמוסטט של מזגן ביתי מרכזי ל-20 מעלות יאלץ אתכם לשלם בקיץ על כל שעת עבודה עוד כ-15 אגורות, כלומר כ-45 ₪ מיותרים לחודש.

מכונת כביסה: עלות הפעלתה של מכונת כביסה עומדת על כ-3 ₪. כל הפעלה של חצי מכונה תעלה לך 1.5 ₪ מיותרים ועוד כ-1 ₪ עבור שימוש בזבזני במייבש. הפעל רק מכונות כביסה ומייבשים מלאים וכך תגיע לחיסכון אופטימלי.